You are not logged in.

Spelregels (let op verschil s12 met andere servers! | IRCregels | Forumregels
MOD sollicitaties: CLOSED | GO sollicitaties: CLOSED
Inloggen in het spel kan via de volgende links: Server 10 (oude provincies 1 t/m 10) of server 101/Tasnad,
Server 11 (de in oktober 2017 geopende provincie) of
Server 12 (de op 3/1/18 geopende speedserver)

Doe mee aan de Avatar wedstrijd en win tot 43 euro aan coupons!!

Dear visitor, welcome to BiteFight Nederland. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Olaff

Voor al uw vragen ;)

• "Olaff" started this thread

Occupation: Zakelijke dienstverlening

• Send private message

1

Saturday, January 20th 2018, 12:49am

Maak en win! Nieuwe Avatars gezocht

WIN 20 EURO AAN COUPONS VOOR GRATIS HELSTENEN

Beste Bitefighters,

Ik doe een beroep op jullie creativiteit!

Al jaren gebruik ik dezelfde avatars voor teamlers
en bijvoorbeeld.

Ik wil deze gaan vervangen voor nieuwe, meer bijdetijdse avatars.

Wat moet je doen?
Maak nieuwe avatars voor de volgende ranks:

Teamlers
  • Global Admin
  • Board Admin
  • Game Admin
  • Super GameOperator
  • GameOperator
  • Trial GameOperator
  • Super Moderator
  • Moderator
  • Trial Moderator
  • Translator
  • Community Manager (mag afgekort tot CoMa)

Niet-teamlers (zelfde stijl als teamlers, maar moet duidelijk afwijkend zijn zodat onderscheid met teamlers duidelijk is).
  • FeestFantoom
  • RPG Manager
  • WVW Manager
  • Winnaar

Al met al dus 15 avatars die gemaakt zouden moeten worden. De avatar voor de CoMa mag worden afgekort. Wanneer je een afkorting gebruikt in enige andere avatar, dan ontvang ik van die avatar graag een identieke avatar met de functie uitgeschreven (bijvoorbeeld avatar met GO en een met GameOperator). Dit maakt dat ik keus heb uit het gebruik van een avatar met of zonder afkorting.

Hoe lever ik het in?
Inzendingen kun je plaatsen in dit topic. De bestanden ontvang ik daarnaast graag per email op origineel formaat op onderstaand emailadres.

Wat kan ik winnen
Uit de inzenders maak ik een keus. De maker van de avatars die ik in gebruik ga nemen krijgt coupons ter waarde van € 20. De nummers 2 en 3 krijgen € 13 resp. € 10 aan tegoed in coupons. D.m.v. een poll kunnen forumgebruikers mee stemmen over de winnaars. De 1e plek krijgt bovendien de avatar winnaar als Avatar op het forum.

Met de coupons kunnen helstenen worden aangeschaft op je Bitefight account.

Duur wedstrijd
Ik wil de actie in eerste instantie laten lopen tot 15 februari 2018. Mogelijk wordt de periode nog verlengd indien daar aanleiding toe is. De poll zal vervolgens 1 of 2 weken lopen. Direct daarna wordt de uitslag bekend gemaakt.

Ik hoop op enkele inzendingen. Succes.

O.

Admin commentSpelregels:
  • Post kunnen in eerste instantie geplaatst worden t/m 15 februari 23:59 uur;
  • Deelname bestaat uit het posten van avatars voor alle genoemde (15) titels in dit forum en verzending van de bestanden per email
  • Uit alle deelnemers wordt door Olaff een drietal winnaars getrokken. De eerste krijgt coupons t.w.v. 20 euro, de tweede van 13 euro en de derde van 10 euro;
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd;
  • Winnaars krijgen de coupon per email toegestuurd. Hiervoor wordt het emailadres gebruikt waarmee een speler op het forum is geregistreerd. Wil je je coupon op een ander emailadres ontvangen, pas je emailadres dan aan. Controleer dus of je mailadres nog in gebruik is, zodat de coupon niet verloren gaat!;
  • Je moet een geregistreerd forumaccount hebben;
  • Gameforge teamlers zijn uitgesloten van deelname. Dit geldt voor de teamlers van alle Gameforge spellen;
  • Indien tijdens de actieperiode blijkt dat bovenstaande regels een verduidelijking of uitbreiding nodig heeft, dan zullen deze regels daartoe worden aangepast/uitgebreid.
.: Olaff || Global Admin|| Contact: Supportsysteem| Mail: Olaff@bitefight.nl | IRC: #Bitefight.nl :.
Heb je vragen, klachten of opmerkingen over bans? Maak dan een ticket aan in het Supportsysteem

Olaff

Voor al uw vragen ;)

• Send private message

2

Saturday, January 20th 2018, 9:29pm

Enkele andere voorbeelden:

.: Olaff || Global Admin|| Contact: Supportsysteem| Mail: Olaff@bitefight.nl | IRC: #Bitefight.nl :.
Heb je vragen, klachten of opmerkingen over bans? Maak dan een ticket aan in het Supportsysteem

Olaff

Voor al uw vragen ;)

• Send private message

3

Wednesday, January 24th 2018, 1:09am

Admin commentZojuist heb ik een bericht gestuurd naar alle op dit forum geregistreerde gebruikers, met de bedoeling creatieve geesten van het eerste uur te bereiken.

Heb jij dat bericht ontvangen, maar ligt jouw Bitefight-periode definitief achter je? Dan kan ik je forumaccount verwijderen. Geef in dat geval een reply op mijn bericht (geen reply all aub) met daarin je verzoek en ik zal voor verwijdering zorg dragen. In dat geval wil ik mijn excuses aanbieden voor de overlast.

Groeten
Olaff
Global Admin Bitefight.nl

Olaff

Voor al uw vragen ;)

• Send private message

4

Wednesday, February 14th 2018, 7:31pm

Morgen sluit de inlevertermijn voor de Avatarwedstrijd.

Helaas zijn er geen (0) reacties gekomen. Hopelijk dat iemand vandaag of morgen alsnog wat leuks post....

Olaff

Voor al uw vragen ;)

• Send private message

5

Sunday, February 18th 2018, 1:10am

Helaas, er zijn geen inzendingen geweest voor de team-avatar-wedstrijd. Jammer. De coupons blijven beschikbaar voor een inzender. Mocht het een mooie inzending zijn, dan combineer ik enkele prijzen en gaan er meer coupons naar de winnaar dan hierboven beschreven...

Misschien is dat voldoende om iemand te overtuigen? Tot 43 euro aan coupons